خانما کسی سر درمیاره از این نوار قلب بچه هسته

تصویر
۲ پاسخ

سلام ۳ تا انقباض داشید نگران نباشید نرماله

همش رو عدد نرماله

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین ۱ ماهگی
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری