خانوما با تب سنج دمای بدن دخترم ۳۷.۶ ببرم دکتر؟

۲ پاسخ

بله حتما ببرش ٣٦/٥ تا ٣٧/٣ دماي طبيعي بدن نوزاده بالاتر از ٣٧/٣ تب هستش پريروز دكتر بچه ي من گفت

۳۷/۵ به بالا میشه تب
لباس کم تنش کن و دمای خونه رو بذار روی ۲۴
اگر بالاتر رفت حتما ببر

سوال های مرتبط