شربت اسهال چی خوبه برای پسرم؟؟؟؟

۴ پاسخ

پودر پدی لاکت بخر
اگه شدیده روزی ۲ بار اگه نه روزی ۱ بار یه ساشه توی ماست قاطی کن بده بخوره۰
ماستش هم پروبیوتیک کم چرب باشه

شربت مترونیدازول هم خوبه

فقط پودر کیدی لاکت
پسر من یک هفته اسهال بود هرچی میدادم خوب نمیشد
یک بار همین پودر رو دادم شکمش جمع شد
با ماست قاطی کن بده بخوره
اصلا هم بد مزه و بد خور نیس

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی