سلام خانوما شربت برای اسهال بچه چی خوبه؟

۸ پاسخ

درکنارس شیر خشک ال اف

کیدی لاکت تاثیر ندیدم
کپسول یوموگی عالی بود

زینک سولفات جوابه

پودر بایوکید

سلام‌پودرکیدی‌لایک

شدید باشه شربت لوپرامید یه بار دکترتجویز کرد

پودر سنجد

فقط کپسول یوموگی وکیدی لاکت عااالیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان ۱ سالگی