برای اسهال بچه چی خوبه؟

#فرزندپروری
#بچه
#پوشک

۶ پاسخ

اگ تب نداره موز

شربت لوپرامید بعد هربار اسهال یه قطره چمان

قطره بایولاکت خیلی خوبه

اگه شیر خشکی شیر خشک ال اف بخر . قرص یوگومی خیلی خوب درجا بند میاره بریز داخل شیر

کته ماش سیب زمینی و هویج آب‌پز کن له کن بده بخوره چوب شور موز
چیز شیرین اصلا نده وآب زیاد

ماست و نعنا

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان ....🐥🐣 مامان ....🐥🐣 ۲ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی