طبیعیه من دوماه اول ده کیلو کم کردم هیچیییی نمیتونستم بخورم نه که تهوع داشته باشه میل نداشتم کلا
منم همینم دولقمه بیشتر عق زدنا شروع میشع فقط خودمو سیرمیکنم ازحال نرم
سه ماه اول طبیعیه وزن کم کردن
نه ولی چیزایی ک برات حالت تهوع نمیده و بخور من خیلی بد بود ویارم وحشتناک بود وقتی نمیخورذم میرفتم سرم نمیاونستم تحمل کنمد
منممم
من میخورم بعدش تهوع میاد سراغم
وای نگو از تهوع منم دارم میمیرم ببین با چی حالت بهتر میشه یکم از بخور تا بتونی غذا بخوری
واسه خودت ضرر داره کبیحال و ضعف نکنی وگرنه نینی ک هرچی تو بدن تو مفید باشه واسه خودش برمیداره😅
نه منم فقط نون و ماست میخوردم و نون و پنیر گردو
سعی کن چیزای مقوی مث گردو و چهار مغز بخوری
من سه ماه اول وزن کم کردم،بچه انرژیش رو از بدن مادر میگیره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.