من ترشحاتم جدیدا خیلی زیاد شده نسبت به قبل…طبیعیه،؟

۵ پاسخ

منم همینطور بعد از سرکلاژ ترشحاتم خیلی زیاد شده

برا منم خیلی زیاده

تا زمانی که سوزش.خارش و بو نداره طبیعیه

من یه وقتا فکر میکنم کیسمه انقدر که یهو زیاد میشه

اگه بدون بو و خارش هستند آره طبیعیه

منم زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری