کیا با خوردن قرص اورژانسی بازم باردار شدن

۸ پاسخ

دوست من😂

من بچه دومم حاصل قرص اورژانسيه😅

من 🥴🥴

من با کاندوم جلوگیری کردیم حالا حاملم🤣

پس من هنوز دارم افسوس میخورم ک قرص می‌خوردم حامله نمیشدم

من این بارداریم حاصل استفاده لوبریکانته😄

مننننن

من این بارداریم حاصل خوردن قرص اورژانسیه

سوال های مرتبط

مامان پناه و حسین مامان پناه و حسین ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ودوم بارداری