۲ پاسخ

منم دقیقا پریود دومم بعد از زایمان خیلیییییییی خونریزی داشتم جوری ک تو یروز ی بسته نوار رو تموم کردم
اما ذیگ از دفعه های بعدی کم شد

والا منم از وقتی ک بعد زایمان پریود شدم همش یا ژودتر پریود میشم یا تاخیر دارم.
برا منم پیش اومده دفعه های قبلی بیشتر بود . ولی این دفعه هفت روز پریود بودم کلا سه تا پد استفاده شد .
نمیدونم دیگ مشکلی هست یا ن .
ولی من بچمم تمام تایممو گرفته اصلا فرصت ندارم ب خودم برسم . سردیجات میخورم . کاچی و نبات اینا نخوردم اصلا اینسری

سوال های مرتبط