۲ پاسخ

دکتر مظلومی
...خیلی قدیمی کار هست..نوبت گرفتنش هم باید صبح ساعت ۵ در مطب باشی اسمت بنویسی.روزی ۴۰تا بیشتر نمیبینه

دکتر محمد حسن کشاورز تو ملاصدارا و دکتر تابان تو عفیف آباد کوچه ۳

سوال های مرتبط

مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 روزهای ابتدایی تولد