قرص ب ۶ بهتره یا شربت پرومتازین برای حالت تهوع ؟

۴ پاسخ

من قرص متوکلوپرامید خوردم خیلی خوب بود

خب وقتی بهم نمیسازه باید عوض بشه

من شربت پرومتازین وخوردم خییلی تاثیرداشت

قرص دمیترین بگیر
تا روزی ۲ تا فک میکنم مجاز باشه
اگ هم زیاد تهوع نداری نخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری