چه مشکلی یه چند روز دیگه صبر کن اگه آروم نشد یه سر ببر دکتر پسر منم اینجوریه گریه می کنه شیر نمی خوره خوابش کمه نمی دونم چی بگم من که می گم طبیعیه این چیزا برا نوزاد یه وقتایی این جوری می شن
نمیشه گفت عادت شاید از سر نیاز بدنش باشه حالا یه کوچولو امتحان کن دوباره هم میگم ما نباید انتظار داشته باشیم نوزاد همیشه آروم باشه بد خلقی نکنه اینم یه پروسه از رشد نوزاد ه سخت نگیر
شاید گرمش باشه یا تشنه
دل درد داره براش صدای سفید بذار حتما به دکترش بگو شاید دارک نیاز داره خودتم چیزای نفاخ و سبزیجات خام نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.