منکه دیوونه شدم رسما 🥲🥲
وای بخدا منم
یادمه یکی از دوستام میگفت از ۱۲ ماهگی تا ۱۸ ماهگی هر لحظه ارزوی مرگ میکردم
الان میفهمم چی میگه
غیر قابل کنترل شده دلیار🫠
منم همین جورم امروز رفتیم برا عاشورا بیرون اینقدر اذیت کرد آورد بالا بهانه گرفت که سریع اومدیم خونه
وای من شروع کارم ده ماهگی🤣 چ امید داشتم یک سال به بعد خوب میشه هیچی پس دیگه جونی برامون نمیمونه منم شدیدا حساسم پیش کسی نمیزارم کمکی ندارم کل روز دنبالشم 🤣🤦♀️
🤝🥺🥺
فکر کنم دو ساله بشن فشار رومون کمتر میشه من شغل شوهرمم اقماریه ۱۴روز سرکاره و نیست و هیچ کمکی هم ندارم و به معنی واقعی کلمه پاره میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.