۷ پاسخ

منکه دیوونه شدم رسما 🥲🥲

وای بخدا منم

یادمه یکی از دوستام میگفت از ۱۲ ماهگی تا ۱۸ ماهگی هر لحظه ارزوی مرگ میکردم
الان میفهمم چی میگه
غیر قابل کنترل شده دل‌یار🫠

منم همین جورم امروز رفتیم برا عاشورا بیرون اینقدر اذیت کرد آورد بالا بهانه گرفت که سریع اومدیم خونه

وای من شروع کارم ده ماهگی🤣 چ امید داشتم یک سال به بعد خوب میشه هیچی پس دیگه جونی برامون نمیمونه منم شدیدا حساسم پیش کسی نمیزارم کمکی ندارم کل روز دنبالشم 🤣🤦‍♀️

🤝🥺🥺

فکر کنم دو ساله بشن فشار رومون کمتر میشه من شغل شوهرمم اقماریه ۱۴روز سرکاره و نیست و هیچ کمکی هم ندارم و به معنی واقعی کلمه پاره میشم

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری