۵ پاسخ

من از ۱۱ ماهگی تو اتاق خودش میزارم
خودم تند تند چک میکنم ولی بیدار بشه با صدا میفهمم گریه نمیکنه صدا میزنه
حالا به شوهرم گفتم از لامپ دوربین دارا بگیره راحت با گوشی چک کنم

تا 2سالگی باید شیر بخوره چرا میخوای زود بگیری از شیر

من از ۲ونیم سالگی اگه ببینم نمیترسه جدا میکنم الان ‌که شیر میخوره نمیشه

پسرم 2سالش بشه دیگه جداش میکنم

شوهرم نمیزاره هی میره از تو تخت میارتش پیش خودمون🤣😂هرسال میگه سال بعد تولدش جداش میکنیم باز میره میارتش

سوال های مرتبط