من از ۱۱ ماهگی تو اتاق خودش میزارم
خودم تند تند چک میکنم ولی بیدار بشه با صدا میفهمم گریه نمیکنه صدا میزنه
حالا به شوهرم گفتم از لامپ دوربین دارا بگیره راحت با گوشی چک کنم
تا 2سالگی باید شیر بخوره چرا میخوای زود بگیری از شیر
من از ۲ونیم سالگی اگه ببینم نمیترسه جدا میکنم الان که شیر میخوره نمیشه
پسرم 2سالش بشه دیگه جداش میکنم
شوهرم نمیزاره هی میره از تو تخت میارتش پیش خودمون🤣😂هرسال میگه سال بعد تولدش جداش میکنیم باز میره میارتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.