منی واش کوچک میخوام بگیرم واسه سیسمونی بنظرتون خوبه

۱۱ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده ♥️😍
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا ایتا بله

تصویر

بنظرم با قیمت الانش نمیارزه

اره اگه دست دوم گیرت اومد سالم بود بگیر نمیخواد بری نو بخری خیلی هزینه کنی

من دیدم هرکی گرفت استفاده نکرد بنظرم خرج اضافس نگیر

اگر پولشو داری بگیر من سر سیسمونی پسرم سه کیلویی گرفتم الان خودم برا لباسای زیرم استفاده میکنم عالیه

قبلا ک 1 تومن 2 تومن بود باید می‌گرفتیم نگر میداشتیم😂

اگه فضا دارید بله خوبه.
برای خواهرم توی بالکن (خونه حیاط دار) گذاشته بودن و لوله آبم براش کشیده بودن راحت بود و کاربردی.

ولی من تصمیم گرفتم نگیرم چون فضای مناسب ندارم. ماشین لباسشویی رو یه دور خالی میزنم آب کشی کنه و بعدش لباسای بچه رو میریزم ان‌شاءالله.

منم نظرم بخرم حتما

عزیزم الان که بچه پوشک میشه خیلی به کارنمیاد همون لباساشو با مایع مخصوص لباس بچه بنداز لباسشویی بزار رو گزینه baby عالی میشوره البته دمای آبشو کمتر کن رنگ ورو لباسش نره

من که نگرفتم با دست میشورم فعلانا 🫠اما اگه بودجه براش اضافه موند بخر اخرسر خیلی واجب نیست ولی خوبه

اره منم میخام یگیرم البته اتوماتیک

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری