۶ پاسخ

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@

نخود لوبیا نزدیک یکسالگی اللن ننیشع

عزیزم هنوز زوده

دکتر پسرم گفت نخود و لوبیا از ۹ ماهگی به بعد مجازه.

ندی بهتره نفخش زیاده

بالاخره برای بچه نفخ داره دیگ

سوال های مرتبط