سلام میتونم اب گوشت و نخود به پسرم بدم یا باد داره؟

۵ پاسخ

اگه خیس شدست بده
اتفاقا نخود پروتین خوبی ام داره

والا من دادم شب تا صبحم بچه رو دستم گریع کرد بخاطر نخود ندی بهتره

من‌ سیب زمینیشو له میکنم با ابش میدم بخوره

آبگوشت و من تیلیت میکنم میدم
گوشت نخود و سیب زمینی کوبیده میکنم میدم

نفغ میکنه ببین اگ نخود خیس خوردس بده بش

سوال های مرتبط

مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی
مامان مهدیار و مهیار مامان مهدیار و مهیار ۱۱ ماهگی