۳ پاسخ

برو دکتر سرخود شیاف نزار ،شیاف بد نیستا ولی بری دکتر بهتره ، جای نگرانی هم نیست منم ۷ هفته بودم اینجوری شدم با شیاف خوب شدم

عزیزم شیاف پروژسترون داخلی استفاده کن

برو دکتر بهت شیاف پروژسترون بده

سوال های مرتبط