۱۱ پاسخ

بچه ها از ۷-۸ ماهگی به بعد دیگه خیلی وزن نمیگیرن موقع دندون دراوردن و راه رفتنم لاغر میشن بچه دختر خاله من چهارده ماهشه مولفیکس ۴ می‌بنده هنوز

منم ۴ هانیز میبندم

سایز پوشک نسبت به وزن بچه هست.

دو تا سایز 4 داره مای بی بی . 4 بزرگش تا 18 کیلو جوابه

بستگی به تپلی و قد بلندی داره الان من سه میبندم چون بچم رون داره

بستگی ب وزن داره خب

گلم. من الان برا دخترم چهار گرفتم تعجب کردم چون پسرمو تا از پوشک بگیرم چهار مولفیکس میبستم 🤣. دو سال و دو ماهش بود الان اضافه هاشو برا خواهرش می‌خوام استفاده کنم هی میگفتم. نکنه چهار بزرگ برا دخترم سه بستم انگار کوتاه براش الان فهمیدم همه چهار میبندن

بچه با بچه فرق داره
من دخترمو تا سه بستم ۴ اصن نگرفتم براش
پسر اولم یک سالو دوماهش که شده بود تازه سایز۴ گرفتم براش
این پسرم الان ۴ میبندم

منم چهار می‌بندم شاید پسرشون لاغره

منم چهار میبندم

😐 منم چهار میبندم

سوال های مرتبط

مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۶ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی