۹ پاسخ

عه چه جالب ،،، اخه دکترم گفت دوبار ک دوتا سونوی اخرمو که دید ،، گفت میتونی طبیعی زایمان کنی بچه هم سرش پایینه ولی بازم نزدیک زایمانت بیا تا معاینت بکنم چون بچه اولته خاطر جمع بشیم بعد من تعجب کردم ک چرا تا الان دردی نداشتم نکنه زایمانم بدود درد باشه؟ حالا شما گفتین تا ۴۱ هفته کشیده من شنبه هرجور شده میرم معاینم بکنه تا خیالم راحت بشه که بفهمم تاریخش کیه

اگ 40 هفته طول بکشه نزدیک 4کیلو میشه یا خود 4
انشالله 38,37 زایمان کنی بسلامتی چون 4 کیلو شاید سختت باشه طبیعی

۳کیلو رد می‌کنه به امید خدا

برای من ۳۵ هفته ۲ و پونصد بود. فکر کنم برا شما تا زمان زایمان به نزدیکای ۴ کیلو برسه

من تو هفته ۳۵ بود فک کنم سونو داده بودم وزنش پایین بود😔😔😔 تمام سعیمو کردم این چن روزه ک با اجیل و شیر انبه و گوشت قرمز بلکه نینی وزن گرفته باشه یکمی نگرانم

با منی ولی من میخوام سزارین کنم

تپله ماشالله

۳/۵ بشه فک کنم

سلام منکه وارد ۳۸ شدم چی ؟ بنظرتون من کی منتظر دردام باشم چرا روزا نمیگذره که نه ماهم تموم بشه😫😫😫

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی