۷ پاسخ

اسپری بینی بزن

پسر منم امروز اینجوری شده
برا من تبم داره،😔😔😔😔

اسپری مومتومکس

ب ی بار دوبار اره فایده نداره

حموم ببر راه بینیش باز میشه و هر ۶ ساعت اسپری بینی بزن

باید تمیز کنی

اگه بخور سرد داری روش کن تو خونه، من ویکس کودکان میکشم زیر گلو و رو سینه پسرم یه کوچولو هم رو بینیش میکشم باز میشه راه نفسش، البته اگه بچه ات به ویکس آلرژی نداره، ویکس و قطره بینی باهم استفاده نمی کنن تداخل دارویی داره یکی باید استفاده کنی

سوال های مرتبط