بله
اره عزیزم مگه رژیمی پیدا کنی
فقط میتونی بیستگوییت سافه طلایی ساده اونم فقط دو تا دونه بخوری . بیشتر قند میره بالا
بدون قندها رو بگیر اگه خیلی دلت میخواد
منم دیابت دارم کلا شیرینی و بیسکوییت رو حذف کردم تامیخورم قندم نجومی میره بالا
بیسکوییت و قند و شکر مخصوص دیابتیا دارن ازونا بگیر داروخانه داره
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.