سلام دیابت دارم بیسکویت قند داره بخورم؟

۷ پاسخ

بله

اره عزیزم مگه رژیمی پیدا کنی

فقط میتونی بیستگوییت سافه طلایی ساده اونم فقط دو تا دونه بخوری . بیشتر قند میره بالا

بدون قندها رو بگیر اگه خیلی دلت میخواد

منم دیابت دارم کلا شیرینی و بیسکوییت رو حذف کردم تامیخورم قندم نجومی میره بالا

بیسکوییت و قند و شکر مخصوص دیابتیا دارن ازونا بگیر داروخانه داره

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری