۴ پاسخ

عزیزم باید رعایت کنی
بدن بابدن فرق داره
حاملگی باحاملگی هم فرق داره
تو حاملگی آدم خیلی ضعیف وشکننده س و جنین تو ماه‌های پایین ب مراقبت زیادی احتیاج داره
شما الان استراحت کن ان شاالله که طوری نمیشه ولی دیگه تکرار نکن کارتو🤍

نه هیچی نمیشه

منم الان دقیقا تو همین شرایطم که میگی
استرس نداشته باش
بیا استراحت کنیم😭😭

نه نمیشه ولی دیگ انقدر فشار نیار ب خودت

سوال های مرتبط