توی هفته 4 بارداری بتاتون چند بود خانوما

۷ پاسخ

2145 بود

۲۴۰۰ بود

230 بود

من 3هفته بودم580 بعد دو روز لکه بینی داشتم2روز بعد رفتم سونو گفت ساک تشکیل شده ولی معلوم نیست بمونه برات بعد دوسه روز هم سقط شد

یک قلو۳۲۰
دوقلوم۱۴۰۰

7430..

من تو 4 هفته و 3روز 500 بود

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری