۱۰ پاسخ

به منم همینو میگن

هممون همینیم یه جاهایمون دردمیگیره ک خدا عالمینه🤣

اگه با استراحت خوب میشی طبیعیه ولی حتما دکترت اومد بهش بگو چون ممکنه عفونت باشه

منم اینطورم
استراحت یکم و شیاف بهتر میشی
طبیعیه این دردا
اینک اصلا بهتر نشی خوب نشی باید بری پیش دکتر خودت

من پریروز یک طرفم این طور میشدم
دراز کشیدم
روغن مالی کردم خوب شد دردش



شماهم همین کارو انجام بده اگر خوب نشدی برو زایشگاه

استراحت کن شیاف بزار ببین بهتر میشه ؟
زایشگاه رفتی نزار معاینت کنن با دست

اگه با استراحت خوب بشه طبیعیه

عزیزم شاید انقباضه برو زایشگاه

زایشگاه برو اونجا ماما هست معاینه میکنن

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

سوال های مرتبط