بیمارستانی ۶تیکه بخر
بقیش رو دو دست س تیکه بخر بیشتر استفاده ات میشه
من خودم یه سیزده تیکه نیلی خریدم و چهار دست مانتویی و زیردکمه رکابی و شلوار
بهترین چیزا زیردکمه آستین کوتاه مانتویی و شلوار هست چهار پنج دست بگیری برا سه ماه اول کافیه البته با یکی دوتا شلوار اضافه
۱۹ تکه که نصفش اضافیه
سایز صفر، دو، سه دست بگیر ولی همون تکههای ضروری. مثلا پاییز به دنیا میاد رکابی به دردش نمیخوره. زیردکمه بگیر، شلوار بکیر، کت بگیر. یا مثلا اون دستکش و اینجور چیزا یکی هم خیلی استفاده نمیشه. اضافیها رو نخر
من ۱۹تیکه گرفتم
تیکه اضافی نداره
همشون کاربردیه
کمتر بگیر تیکه ها این زیاده و زود کوچیک میشن
لباس کوچیک خوبه بگیریم؟منم نوزده تیکه گرفتم ولی هیچ تصوری ازش ندارم نمیدانم احساس میکنم بزرگه
میخوای ۱۳ تیکه بگیر ۱۹ تیکه میگن خیلی تیکههاش اضافیه و بلا استفاده
۵ تیکه بگیری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.