۴ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید شما سزارین اختیاری شکم اول بودید؟ دکتر تو پرونده دلیلی نوشت براش؟؟ بیمه قبول کرد؟ ممنون میشم جواب بدید

منکه دخترم هنوز ۳۰ تا یا ۶۰ تا میخوره هروقت دوست داشته باشه بیشتر ،اصلا کاریش ندارم

توخواب سیرش کن

وای مشکل دو هفته پیشم یعنی پدرم دراومد ولی من کم نیاوردم هی تلاش کردم هی تلاش کردم گولش زدم بهش دادم بعد یدونم سری شیشه بزرگ کردم خداروشکر خورد

سوال های مرتبط