خانومای هم هفته دستای شما هم باد کرده؟

۹ پاسخ

اره چند وقتیه دست و پام یکدست باد میکنه .اگه این ورم طول روز نخوابه و یک طرفه باشه اون جای نگرانی داره

اره من تا الان ورم نداشتم اصلا
این هفته دست و پاهام از مچ ورم داره
بند انگشتام درد میکنه اصلا 😑🤦🏻‍♀️

منم یکم‌ورم دارم طبیعیه

قربونت برررررررم عزیزم انشالا شمام که میگی😘

اره من اصلا ورم نداستم ولی این ماه اخر دست و پاهام باد کردن خیلی هم دردناکهههه

من بچه ام پسره و چند روزه ورم کردم 😭

نه من جاییم باد نکرده😬😂

همه جام باد کرده 😂😂.

برای من این هفته باد کرد فقط

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی