شیاف پروژسترون برای جنین پسر ضرر نداره ؟؟

۱۴ پاسخ

اگر چیزی مضر باشه دکتر تجویز نمیکنه بخدا ! چرا بعضیا فکر میکنن دکترشون گاوه ؟

ربطی به جنسیت نداره عزیزم‌اگه دکتر گفته استفاده کن اگر نه سرخود استفاده نکن

نه به جنسیت ربطی نداره کلا ضرر نداره

نه عزیزم
دکتر به من گفت روی خود رحم فقط تاثیر داره که جلو انقباضی چیزی هست بگیره

چه ربطی داره 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

نه عزیزم ربطی به بچه نداره من ۶ ماهه دارم میزارم
بچه جاش امن امنه تمام دارو ها برای سلامتی خودمونه چون بچه از ما تغذیه میکنه و بدن ما ضعیف میشه و دارو ها به داد بدنمون میرسه
کار شیاف هم سفت نگه داشتن جای بچست

وا ن چ ضرری حرفایی میزنی خوبه تازه

من از ۲۰ هفته استفاده میکنم دکتر داده حالا نمیدونم

نه چه ربطی داره 😒میدن که ازش مراقبت شه و بچه حفظ شه

منم شنیدم برا جنین پسر زیاد استفاده نشه بهتره
نمیدونم شاید چون هورمون زنانس تاثیر میزاره

دختر پسر داره مگه😐😂

این چ حرفیه آخه من پنج ماهه استفاده میکنم ها

چه ضرری داره😐🙄!!! جز اینکه جاشو سفت کنه

نه...

سوال های مرتبط

مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی