۶ پاسخ

پدی لاکت برای یبوست و اسهاله سرخود نمیدن بچه
اگر مشکل گوارشی داره نفخ و دل‌درد و...هم میدن

بستگی به حرف دکتر داره
دکتر پسر من سه ماهگی براش قطعش کرد گفت دیگه نیاز نداره

من میدادم ،پایان ۴ماهگی دکترش گفت قطع کن

پدی لاکت براچی هست

پدی لاکت برا اسهال و یبوست خوبه

🩷🌈هر عکس فقط ۸۰ تومن 🌈🩷
تخفیف آخر هفته گذاشتم برا هر نوع عکس یا تمی که بخواین کلی نمونه کار و رضایت دارم 🍒🦄
ظرفیت ۱۰ عکس از فرصت استفاده کن 😍👌
@ilamiiiiii آیدی روبیک
@mjkfvddc آیدی تگرام
🌱🧜‍♀ثبت سفارش ۰۹۹۳۱۴۰۰۹۶۰ پیام رسان روبیکا یا تلگرام پیام بزارید🌱🧜‍♀

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی