۳ پاسخ

این دوتا رو دکتر برای نفخ داد برای دخترم رو هر بچه ای باید ببینی کدوم جواب میده

بی بی کر برای یبوسته
بایولاکتم برای یبوسته و نفخ

بی بی کر برای یبوست میدن پی پی رو نرم میکنه
بیولاکتم برای اسهاله
پدی لاکت برای یبوست
امیدوارم اشتباه نگفته باشم😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی