خدایا دیگه من چیکار کنم این بچه آروم بشه فقط گریه میکنه

۴ پاسخ

عزیزم هیچ بچه ای بدون درد گریه نمیکنه علائمش رو بگو بیقراری هاش چه طوریه

منم همینممممممممم بقرآن عاصی شدم

من بیرون همه جا بردم وای نمیسه روانی شدم

عزیزم جایش درد نمیکنه ؟؟
اگه حالش خوبه بنظرم ببرش بیرون یکم بچرخونش خوب میشه

سوال های مرتبط