بنظری منیش بیبه روانشناس
بچه کوچیک داری نازش میکنشین حسادت و توجه میخواد اون دست خودش نیست اکثر عصبانیت بچه تا ده سالگی تو خانواده احتمالا شوهرت یا خودت عصبی هستین ک این مدله
حک مالته بچودا بو ۶سال😂😂
احتمالا خیلی تلویزیون و موبایل اینا نگاه نمیکنه؟
حسودی نمیکنه پیش روان شناس ببرش میتونه کمکتون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.