۵ پاسخ

بنظری منیش بیبه روانشناس

بچه کوچیک داری نازش میکنشین حسادت و توجه میخواد اون دست خودش نیست اکثر عصبانیت بچه تا ده سالگی تو خانواده احتمالا شوهرت یا خودت عصبی هستین ک این مدله

حک مالته بچودا بو ۶سال😂😂

احتمالا خیلی تلویزیون و موبایل اینا نگاه نمیکنه؟

حسودی نمیکنه پیش روان شناس ببرش میتونه کمکتون کنه

سوال های مرتبط