یه دکتر اطفال میگفت نوزاد ۴ ماهه تا ۶ ساعت تحمل گرسنگی داره،اگه نمیخوره میل نداره اگه اجبارش کنید وبه زور بدید از شیر زده میشه ...یکم بهش فضا بده ببین شاید مشکل چیز دیگه ای باشه ،بخدا اگه مشکل خاصی نداشته باشه مطمئن باش سیره و اشتها نداره گناه داره اجبارش نکن
یچه ها میتونن پنج ساعت هم تحمل کنن بی شیر تا چهارساعت نرماله عزیزم ببرش فضای باز باهاش صحبت کن بهش آرامش بده عکس کتاب قصه نشونش بده شعر بزار بچه ها از محیط خسته میشن تنوع دوس دارن یکم سخته و صبوری میخواد
دختر منم اینطوری شده 😭شکم درد داره
دختر من از ساعت ۴ک۳۰تا خورد الان تازه اشتها ب شیر کرد🤕🤷♀️دکترم میگ بزور نده بزار خودش بخواد
اشکال نداره زورش نکن.
یکم پدی لاک یا گریپ میکچر بده بهش شابد بهتر شد
تازه واکسنش و زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.