بعد ۲۰ روز هنوزم شیرم درحد اغوزه
اینو گرفتم کسی استفاده کرده؟

تصویر
۱۸ پاسخ

از همون روز اول سینه هام به نسبت قبل سنگین تر شدن

من استفاده کردم عالیه ولی باید مدام شیر سینه بخوره که شیر درست شه

این خوبه دکتر به منم داده ولی گفت برای زیاد شدن شیر حتی اگه شیر نداشته باشی بزار بچه مک بزنه وقتی مک میرنه بدن این پیام رو میگیره که باید بیشتز شیر ترشح کنه

اپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

من ک از الان یدونه قطره شیر افزا خریدم

محشره گلم

منم اینو دکتر بهم داده دارم میخورم دو روزه.هنوز تاثیری نداشته

اره خوبه منم لاکتاول میخوردم موقع شیردهیم خوب بود

آره عالیه

کاچی
بادوم
آب هویج
سوپ جو
اینا رو بخور

این قرص عالیه
خیلی خوبه من الان دو هفتس استفاده میکنم شیرم زیاد شد😉

من استفاده میکردم خیلی خوب بود
و کلا مایعات زیاد بخور بعضیا با برنج شیرشون میاد بعضیا ابگوشت امتحان کن ببین چجوریه من اینو شبا یکی میخوردم روزش قشنگ شیرم زیاد بود

برا من پودر شیر افزا خیلی تاثیر داشت

عزیزم تا میتونی خاکشیر بخور چای نبات هر دوساعت بخور حداقل یه لیوان چیز های سفت هم نخور

اره خوبه منم میخورم آب و چایی کم رنگ با نبات بخور خیلی خوبه غذای آبکی هم زیاد بخور مثل آبگوشت سریع شیرت میاد بچه هم مک میزنه میاد حتما

این خوبه

اره من استفاده میکنم خوبه

عزیزم چند خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی