ازدیروز تاالان شیرم فقط اغوزه بچه سیر نمیشه چکار کنم

۹ پاسخ

آغوز که خیلی خوبه.برای من تا تقریبا ۱۰ روزگی هم آغوز بود

کلا تا ۳روز شیرت آغوزه

من تو کلاس بارداری که میرفتم میگفت هر بار شیر میدی به نینی ۳بار یه سینه اتونو بدید چون اول آب میاد بعد روغن بعد شیر امتحان کن ببین چه جوری میشه

سه روز اول همینه و برای بچه کافیه نگران نباش

حتما شیر خشک بد اف قند نکنه بچت بچه من دو روز گرسنگی کشید بستریش کردن. لنت ب بیمارستان دولتی نزاش شیروخشک بدیم

هر چی میتونی چای زنجبیل و دارچین بخور غذای آبکی بخو شیر میکنی

با سرنگ به بچه هر دوساعت شیر خشک بده سیر بشه تا شیرت بیاد

مگه اغوز قراره سیر کنه تا دو روز یه قطره بیشتر نداری اونو بده مک بزنه ک انتی بادی بشه یکم شیرخشکم بده سیرشه

دلستر بخور

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری