۳ پاسخ

مارک وِکتو من سر پسرم گرفتم هم‌برقی داره هم دستی و با شیشه اضافه و این چیزا تو جعبه‌اش، راضی بودم ازش برقیش چون میتونی قدرت و سرعت میکدن رو تنظیم کنی خیلی خوب بود من اغوزمو اونجوری گرفتم همه رو

من my379 گرفتم خیلی راضیم ،دخترم سینمو نمیگیره بخاطر همین با شیشه بهش میدم، شیرافزا اینام میخورم تا الان ک خوب بوده شیرم اصلا کم نشده

شیردوش چربی شیرو نمیاره فقط ابه ک میاد با شیر دوش

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد