۲ پاسخ

نئوتادین هم بدی خوبه برا آبریزش
ستریزین هم خوبه که تا پنج روز بده بزار دوره درمان کامل بشه
هر دوساعت هم اسپری بینی براش بزن

پلارژین بدید ولی خب چن روز مهلت بدید تا کامل خوب شه.. قطری یا اسپری بینی هم حتما استفاده کنین

سوال های مرتبط