۱۴ پاسخ

سلام طبیعیه

نیاز نیست بی بی بزنی بارداری عزیزم شنبه ازمایش بده

بگیر داروخونه شبانه روزی صبح اولین ادرار و ناشنا بزن

خب اوکیه حله من که میگم صد در صد بارداری بازم برای شک دلت و آروم شدنت یکی صبح فردا بزن

چند روز تاخیری

اما بارداری

حالا نگرانی یکی فردا بزن اما من خطم یه مقدار کمرنگ تر بود اوکی بود این قشنگ خط انداخت گلم بازم برای دل نگرانی خودت یکی بزن باز خبرشو به ما بده🤩

دوهفته دیگه برو آزمایش بتا بده

بازم برای خاطر جمعی فردا یه تست دیگه بزن ایشالله که اوکی بارداری شنبه آزمایش بده

طبیعیه بدنت داره مقابله میکنه به خاطر تغییر هورموناس

خب وایسا شنبه برو آزمایش ببین صد در صد این درد طبیعیه من به قدری دردم وحشتناک بود مثل درد تو دوره خونریزی پریودی بوددرصورتی که درد لانه گزینی بود یسریا درد دارن یسریا در با لکه بینی همه شبیه هم نیستن

بله عزیزم من همین جور بودم البته بعد برا تشکیل قلب رفتم گفت هماتوم داری

اره طبیعیه من حتی تا دو هفته پیش یعنی ده هفتم بود داشتم

مگه ازمایش خون ندادی؟ مطمعن نیستی؟
درد پریودی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری