من تلخک زدم اومد خورد دید تلخه گفت اخه
چندبار ک بهونه گرفت گفتم اخه الان یادش رفت ۴ روزه دیگه پستونک نمیخوره
من اصلا نمیخواستم اینجوری و یه دفعه بگیرم ازش یهو یه صبح که بیدار شد دیگه بهش ندادم ببینم چیکار میکنه که برخلاف تصورم خودشم سراغشو نگرفت کل روز هم بیرون بودیم انگار یادش رفته باشه، اونجوری بود، الان یک هفته گذشته یکم بیدار میشه بهونه میگیره که بغلش میکنم، تو خواب گاهی دنبالش میگرده بعد میخوابه، داره اوکی میشه یکم صبوری میخواد فقط
در طول روز اگه میگیره،یاید اول از جلو چشمش برداری وبا چیزای دیگه سرگرمش کنی،یعنی اول باید پستونک روز رو بگیری،بعدش برسی به موقعی که میخوابه.
من برا هانا از چندماه قبل دیگه روزها بهش ندادم وکلا فقط موقع خواب پستونک میگرفت که اونم خوابش سنگین میشد میگرفتم ازش.
الانم ۱۲ روزه کلا از پستونک گرفتمش.
سرشو قیچی کردم ودید دیگه قابل استفاده نیس براش،موقع خواب هم پتو مورد علاقه اش رو میندازم ویه لالایی که دوست داره باز میکنم تا بخوابه
من ازش قایم کردم و آبنبات چوبی دادم دستش خورد و کلا یادش رفت پستونک .
یا اینکه سرشو قیچی کن
کلا یه هفته طول کشید گرفتمش فقط یکم حوصله میخواد
من اینجوری گرفتم ک روزا کلا پستونکو از جلو چشمش برداشتم فقط شبا میدادم اونم بخاطر گریه شدیدش بعدش دیگ فقط موقع خواب. دادم همینم میخوابید از دهنش میگرفتم روزام وقتی لج میکرد میبردیمس بیرون سرش گرم میشد یادش میرفت دیگ موقع خواب میخواست یدفع دیگ همون خوابیدنیم بدون پستونک خوابید
من ۳ ماه گرفتم امشب شب ۴ از شیر گرفتم شدید بهانه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.