من غذای سفره میدم از طعم شیر پاستو ریزه خوشش نیومده هنوز ولی من هروز صبح و عصر تلاشم و میکنم ک یکم بخوره اما دوست نداره هغته ای دوبار حتما بهش حبوباب میدم یک وعده یا عدسی یا دال عدس یا خوراک لوبیا یا عدس پلو ماست میوه ای دوست داره من کاله بهش میدم هفته ای یک بار تا دوبار اما چون قند داره بیشتر نمیدم پنیر میدم هروز صبح تخم مرغ میدم با رب گوجه با نشاسته یا نشاسته ذرت با پنیز خامه ای و ….. چیزای دیگه بعضی روزا با پنیر گردو میدم سیاه دونه میدم عصرا یکی دوتا بادوم مغز شده پودر میکنم بهش میدم شیرینی و کیک های مغازه ای شاید شاید در هفته ی تیکه کوچیک بهش بدم خیلی چیزای شیرین نمیدم حتی خامه صبحانه هم عادت دادم با رطب تازه یا خرما مبخوره و بجای چای و توشیدنی ک خودمون میخوریم یا سه شیره با اب جوش قاطی میکنم میدم جای چای یا با اب سرد قاطی میکنم و ی تیکه یخ جای نوشابه 😬(رفیق بی کلک مادر ) اینارو ک ب دکترش توضیح دادم گفت خیلی خوبه ادامه بده همینو جون ازمایشاششم ویتامین دی و اهن و همه چی اکی بود
شیر پاستوریزه جوشوندن نمی خواد همینجوری بهش بده
ببین حتما هر شیر بیرونی رو بجوشون
ماه پیش ی شیر ماجان گرفتم ب دخترم بدم از مغازه
آوردم خونه نخورد
خودم خوردمش
گلاب ب روت ی هفتههههه اسهال شدیدددددد چ استفراغ داشتم
ینی مردم
خدا رحم کرد ب نورا ندادمش وگرنه بدبخت میشدم
ن از یک سال حتما نباید جوشیده باشع
مثلامن شیرموز شیر انبه شیرپسته خودم درست میکنم میدم ب دخترم
دیگه پاستوریزه جوشاندن نمیخواد
و از یک بعد به غذای سفره عادت بدید منتها دیگه خیلی ناسالم و پر نمک نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.