۴ پاسخ

سلام عزیزم برای من آنومالی ۳۵ بود ولی نمیدونم خوبه یا بد

من انتی ۳۲بود خیلی استراحت کردم انومالی شد ۳۶ ولی بعدش دیگه نسبی استراحت کردم بازم کار سنگین نکردم مراقب بودم ۲۱ هفته تقریبا دکترم تو مطب سونو کرد گفت ۳۴ گفت خیلی خوبه چیزی نگفت دیگه

من هم انتی هم آنومالی ۳۴ بود اصلا استراحت ندارم همش هم خونمون پله س مگه کمه ۳۴

شکمی دقیق نیست فقط واژینال

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری