پسرم امشب چندباری بالا آورد چه شربتی بهش بدم؟

۶ پاسخ

برای استفراغ نباید دارو بدی همینجوری این داروها ضررشون بیشتره دانیم ساعت بعد بالا آوردن چیزی نده بخوره شربت آلبالو خنک جرعه جرعه بهش بده آب سیب خنک اونم جرعه جرعه البته بااب ترکیب کن قندش کم شه دمنوش نعنا

اندانسترون‌ بهش‌ بده‌ هر۸ساعت‌تاوقتی‌ خوب میشه یه قاشق مرباخوری‌ دخترمن‌ دوباردادم اوکی شد

امان از این ویروس.
دکتر ب دخترم اندانسترون داد

دمیترون بده

عزیزم یه سوال همینجوری بدون دلیل بالا آورد؟

بالا اوردن نیاز نیس شربت بدی باید ببینی چی خورده که بالا اورده

سوال های مرتبط