تو سن ۲سال به بالا بجز مولتی اهن هم میدین؟؟؟؟

۵ پاسخ

من بله
مولتی که نمی‌دم ، دی و آهن
چون فریتینش پایینه

بردم دکتر چکاب نوشت گفت نیازی نیس اگه داری میدی تموم شد دیگه نگیر فقط زینک نوشت اونم چون خودم گفتم..باید ببری متخصص آزمایش بدین ببینی چیا لازمه

من بردم دکتر ازمایش نوشت بازم کم خونی داشت براش اهن نوشت

من بردمش پیش متخصص براش چکاپ نوشت
جوابش ک اومد گفت فقط ویتامین d3
هیچی نمیخاد بخوره

دو سالگی باید بره چکاب مواردی که نیاز باشه دکتر تجویز میکنه چون هر بچه با بچه دیگه فرق میکنه

سوال های مرتبط