من تا 70 روز داشتم و دکتر میگف طبیعیه
خوب قطع میشه نشدبرو مامایی
دوماه زایمان کردی برو دکتر
خونریزی زایمان تا چهل روزه
همدردیم من درد پریودی دارم کمردرد یه لکه اومد قطع شد چندبار پیش اومد 😐
تخم مرغ آب پز کن باپوست آسیاب کن بخور
تا۶۰ روز طبیعیه
میگن تا۴۰روز امامن ده روز اونم لکه بود اول برای طبیعی رفتم بچه نیامد سزارين شدم اگر طبیعی باشی همون ده روز سزارين باشی ۴۰ تا۶۰ روز بعدپاک میشی نشدی ی تخم مرغباپوست آب پز کن آسیاب کن بخور باپوست بخور خوب میشی نشدی برودکتر اماخوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.