۶ پاسخ

شروع شده عزیزم

برای من هر روز فرق داره ولی خب یه سری غذا ها نمی سازه به آدم بعد تا بالا نیاد معده درد آدمو میکشه
ولی خب میارزه همه ش
من متاسفانه با نوشابه و بستنی بهتر میشم 😂

من از پنج هفته شروع شد

احتمالا نی نی کوچولوتم دختره عزیزم

این ک حس میکنی یچیزی تو گلوته مال رفلاکس معده اس ببین دکترت اجازه میده شربت الومینیوم ام جی بخوری

هفته های پیش اینجوری نبودم

سوال های مرتبط