۵ پاسخ

دیشب ازعصری دخترمنم همینطور گریه میکردوشیرمیخوردیخورده خوابش میبردبازشروع میکرد🥺

تا 90 روز این دل درد هست درمان نداره. مگر با دارو یکم اروم میشه. صدای سشوار دانلود کن بزار براش. بغل بگیر تک.ون بده راه برو. پاهاش دوچرخه بزن، شکمش ماساش بزت یواش جهت عقربه ساعت.

دارو چی میدی؟

اگه ی دفعه جیغ میکشه از درده دیگه

همش مال رفلاکس و نفخ هست هر جور هم دارو بدی تا ۳ ماهگی داره

بینیش کیپ نیست؟
شیرت خوب میاد درست شیر میدی؟

سوال های مرتبط