یک سوال دیگه آمپول ریه رو کی باید بزنیم ؟اصلا چی هست

۶ پاسخ

ممکنه اصلا لازم نشه بزنی

من سنگ کلیه دارم دکتر برام نوشت برا هفته ۲۹ ک بزنم گفت احتمالا ۳۲ هفته بچه رو برداریم 😔ایشالله ک هیچ اتفاقی براش نمیوفته و سر وقت ب دنیا میاد

اونایی ک امکان زایمان زودرس دارن دکتر بتامتازون میزنه ک ریه بچه زود برسه،تا اگه زود بدنیا اومد مشکل تنفس نداشته باشه

هرکی بهش احتمال زایمان زودرس میدن ، امپولو میزنه تا ریه بچه کامل شه

هرکس مشکل داره امکان زایمان زود رس داره دکتر میگه بزنه

فکرکنم برای جلوگیری از زایمان زود رسه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری