خانوما تو سونو انتی جنسیت رو میگن؟چند درصد درسته؟

۱۰ پاسخ

اکثرن اشتباه

واسه من اشتباه بود

ماله منکه درس بود

بنظرم به تجربه و تبحر دکتر و دستگاهاش که جدید و پیشرفته باشنه

بستگی به جایی ک سونو میری داره
برای من انتی 60،70 درصد حدس زد
دوباره رفتم کامل حدس زد و درست بود

من موقع دخترم درست بود

احتمال درست بودنش بیشتره
سه بچه منو انتی درست حدس زد

احتماله دیگ عزیزم

اکثرا درستن به تبحر دکترت مونده

از من درست بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری