این فری سایزا برای بعضی ۳۶ها خیلی بزرگه برای بعضبا ازاده
اگه لباس راسته باشه بالا و پایین اختلاف زیادی نداره ولی اگه کلوش میشه ب سمت شکم و باسن سایزش از دور سینه بیشتره .کاش عکسشمیدادی معلوم میشد ب کسی که ۳۶میخوره یا ن
عزیزم دور سینه میشه دور سينه! فقط برای اون ناحیست
پایینترش میشه کمر
بعدش شکم
بعدش باسن
بعدش دور ران
دور سینه ت روبا متر اندازه بگیر از پشت تا جلو... این لباسش چون کشسانی نداره و میخوای ازاد باشه اگه دور سینه ت بیشتر از ۱۰۵ سانت باشه خوب نمیشه برات... اگه دور شکمت از دور سینهت بزرگتره دور شکم رو اندازه بزن
عزیزم دور سینه خو مشخصه دور سینست فقط ولی کلا چون فری سایزه و دور باسنم ۱۱۰ یعنی مدل این لباس راسته است و اندامی نیست
فری سایزم بله یعنی از۳۶تا۴۶ اندازس البته اینو میگن ولی از ۳۸تا۴۴بیشتر سایزشون نمیشه چون قالبت لباسای تولیدی دوخت کلا کوچیکه
خودم خیاطم عزیزم ک اینارو میگم
دور سینه 110 هست یعنی از جلو اندازه بکیری 55 هست زیاد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.